wtorek, 7 kwietnia 2015

Anna Werblińska

Tym razem nie skoki narciarskie, aczkolwiek dalej sport. Anna Werblińska - kapitan i brązowa medalistka ME 2009, medalistka ME i MŚ z juniorkami i kadetkami, wielokrotnie nagradzana indywidualnymi nagrodami i wyróżnieniami. Aktualnie zawodniczka Chemika Police.

(podpis prawie niewidoczny, ale na żywo wygląda to troszkę lepiej)


Wysłałam 3 zdjęcia wraz z kopertą zwrotną, znaczkiem i krótkim listem na adres:
ul. Szafera 3/5/7
71 - 245 Szczecin
Oczywiście adresowany do Ani, ale gdyby ktoś chciał wysłać do innej zawodniczki, to wystarczy wpisać imię i nazwisko. Dostałam swoje zdjęcia z dedykacją po jakichś 5 miesiącach (już myślałam, że ta koperta zaginęła czy coś). Chociaż pisałam na Facebooku do strony Chemika, odpowiedziano mi tam, że koperty trafiają do zawodniczek, a kilka dni po napisaniu, dostałam kopertę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz